Favoriti 2015.godine - dekorativa

/
4 Comments
Jako volim da čitam ovakvu vrstu postova na blogovima svojih kolegica. Razlog toga je što tokom godine recenziramo i susrećemo se sa mnogo proizvoda koji nas oduševe, ali ovih nekoliko koje stavimo u godišnje favorite sigurno smatramo mega-giga-gama dobrima. Neke od ovih proizvoda koje ću spomenuti koristim i bili su voljeni i predprošle 2014.godine, a neke sam koristila u prošloj. Nova godina, prvi i novi post i prvi post ovakvog tipa na mom blogu. Znam da sam malo zakasnila sa objavom ovog posta, ali mislim da trebam da objavim ipak svoje favorite 2015. godine.



Nešto što koristim već dvije godine i mislim da ću koristiti sve dok bude dostupan na Bourjois stalku je ovaj puder 123 Perfect o kojem sam već pisala recenziju, koju možete pročitati ovdje. Moja koža je masna, sa imam par depigmentacijski fleka od bubuljica i ponekom bubuljicom, te uz pomoč njega zakamufliram dosta toga. Ipak ovaj puder ima samo srednje prekrivanje, pa poslije njega na snagu stupa slijedeći proizvod.


Catrice camouflage je korektor koji ima jako veliku moć prekrivanja i savršen je za prekrivanje svega što puder nije mogo prekriti. Definitivno najhvaljeniji proizvod iz Catrice, koristim ga odkako se prvi put pojavio na njihovom stalku. Preporučujem ga svima koji imaju pokoju bubuljicu, a ne žele koristit puder sa jakom pokrivenosti, jer sam i sama takva.


NYX HD Korektor sa laganom teksturom savršen je za poručije oko očiju i posvjetljivanje nekih predjela na licu. Sadrži HD čestice, koje daje super efekat na fotografijama. U danima kada nisam naspavana i kada su mi podočnjaci tamni ovaj korektor mi da svježinu licu i niko ne bih rekao da imam problema sa nesanicom.



Essence all about matt! puder za setovanje koristim već dvije godine. Iako mi je onaj u prahu bio draži od ovoga zbog toga što se ovaj više primjeti na licu, ipak sa sam ga nastavila koristit, jer mi fixira sve proizvode predhodno navedene i šminka mi duže traje.


Volim konturisati svoje lice i za to već dugo vremena koristim ovaj Catrice Sun Glow matt bronzing powder namjenjen za srednje tamnu kožu. U sebi ne sadrži niti jednu sjajnu česticu i super se blenda.


Max Factor Masterpice Glamour Extensions maskara sa gumenom četkicom je nešta najbolje što sam probala ove godine i namjeravam je nastaviti kupovati. Moje ravne trepavice izduži i pomalo uvije, te im daje dodatan volumen.


Artdeco Eyeshadow Base je definitivno najbolja basa za oči koju sam probala, a koja je dostupna na našem držištu. Na mojim veoma masnim kapcima sjenu zna zadržati i do šest sati, što niti jedan druga basa nije mogla. Također sjenama naglašava dodatnu pigmentiranost! Jedina mana joj je što ima te sjajne čestice u sebi.



Farmasi matt karmin za usne su dopunjeni sa nekoliko novih nijasi u drugoj polovini ove godine i jedna od nijasi koji sam ja izabrala je u broju 19 Autumn. Ovu boju je jako teško uslikati, pa se nadam da sam uspjela makar djelimično prenjeti vam kako ona izgleda uživo. Karmin je u ciklama boji i najviše sam ga nosila za kreiranje lookova za večerni izlazak. Karmin je matt, a ne isušuje usne. Na slici ispod imam ovaj karmin na usnama!


To su moji prošlogodišnji favoriti i ovo proizvode preporučujem svima koje ih nisu još uvijek probali. Favorite sam podjelila na više postova i grupisala sam ih po namjeni, tako da u idučem postu pišem o favoritima iz preparative.

Koji su vaši favoriti 2015. godine? Dali ste probali neki od ovih proizvoda iz mojih favorita 2015.godine? I koji su vam utisci o njima?


You may also like

4 komentara:

  1. Odavno imam želju da probam ovaj NYX korektor, a uvijek mi izmakne iz ruku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj nečeš se pokajati, imaju baš lijep izbor boja :)

      Izbriši
  2. Ono sto moram da isprobam je ovaj Bourjois puder i Ardeco bazu za senku! Imam Essence all about matt i zadovoljna sam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Basa bude često na sniženju u CM- u i mislim da je vrijedi kupiti. A puder sam toliko nahvalila, da neču da se ponavljam :)

      Izbriši

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.