Oblikovanje i rast obrva

/
0 Comments
Smatram da lijepo oblikovanim i popunjenim obrvama možete postići da oči dođu više do izražaja, pa samim time i ostatak lica ostavlja bolji dojam. Ovaj postu ću podjeliti u dva djela, u prvom ću pisati o historiji svojih obrva, rastu i oblikovanju istih, dok u drugom postu planiram pisati o svojoj rutini crtanja obrva.

Bezbroj smješnih komentara i slika na račun obrva na internetu me je postaklo da napišem ovaj blog. Šetajući gradom u zadnje vrijeme obratila sam malo pozornost na obrve mnogobrojnih djevojčica, djevojaka i žena. Bilo je tu raznih oblika, visokih i  niskih  lukova, tankih i debelih obrva, pravilno i nepravilno nacrtanih. Ni sama se ne mogu pohvaliti da me je majka priroda obdarima lijepim parom obrva, bez obzira na to meni nije bio problem da ih ja još više " unakazim" svojim konstantnim čupanjem u tinedžerskim danima. Zato vam želim prenjeti svoje iskustvo i nadam se da će vam moji savjeti pomoči da ne napravite istu grešku.


Željela bih da vas prvo predočim historiju svojih obrva:
1.faza
 Moje obrve prije bilo kakvog čupkanja ili dorađivanja bile su debele sa visokim lukom.

slika iz 2004.god
2.faza
Obrve sam počela čupati u prvom razredu srednje škole, to je bilo vrijeme kada su u trendu bile tanke obrve tj. linija.
Tako da sam zbog prirodnog stanja svojih obrva u svakodnevnu jutranju rutinu unijela ogledalo koje uvečava i pincetu. Nije da u to vrijeme nisam znala da postoji kozmetičarka i da je čak nisam posjećivala, već mi je taj čupanje prestavljalo takav užitak i otkrivanje novih dlačica koje se inače bez uvečanog ogledala ne bih ni vidjele.


Slika iz 2006.god
3.faza
Nakon dugotrajnog praktikovanja čupkanja svake dlačice koje je po mom tadašnjem mišljenju stršila od ostalih, moje obrve su bile sve rjeđe i rjeđe. Period agresivnog čupanja trajao je 4 godine. Na slici se vidi koliko su mi obrve bile kratke i tanke.


                                                               Slika iz 2007.god
4.faza
Trendovi se mjenjaju, a i vrijeme koje sam nekad provodila pred ogledalom se smanjilo zbog obaveza na fakultetu. Od tada datiraju moji pokušaji da svoje obrve vratim u prvobitno stanje, ali to se zbog dugotrajnog i agresivnog čupanja one nikada nisu narasle na pravim mjestima. Spas sam našla i crtanju obrva!!! Na slici dole su  moje nacrtane obrva, trebalo mi je dosta vremena da pronađem pravu boju i naučim pravilan način. U slijedećem postu o obrvama će te vidjeti moju sadašnju rutinu crtanja obrva...


                                                              Slika iz 2014.god

Iz ovog gore navedenog nisam baš za neki primjer, ali sam kroz godine naučila da ne mogu imati obrve kao što vidim na slikama poznatih ličnosti, tj. da ne mogu promjeniti oblik, rast i gustoču, već samo da ih mogu oblikovati da bi bile urednije. Ali obrve nisu kao kosa, one se neće tako lako narasti i vratiti u oblik kakav ste imali prije ili u mom slučaju nikada. Zato vam savjetujem da ne pokušavate promjeniti oblik svojih obrva drastično i da na pretjerujete u čupanju.

RAST OBRVA: 

Prije nego što se dotaknemo oblikovanja obrva, za sve one koji imaju isti problem kao ja sa rastom obrva, savjetujem da probaju ricinusovo ulje ( osim za obrve dobro je iza rast kose i trepavica). Meni je dosta pomoglo, iako nisam baš bila istrajna u korištenju, jer mi je smetao taj mastan sloj :D.
Ali upravo tokom pisanja ovog bloga otkrila sam još jedan metod za rast obrva i trepavica, to su latisse kapi. Prvobitna namjena tih kapi bila je za ljude koji imaju visok očni pritisak, da bih se kasnije zbog vidno guščih i večih trepavica kod ljudi koji su ih koristili taj proizvod počeo koristiti i za tu namjenu. Ako nađem te kapi kod nas u apoteci ( sigurna sam da ima, al ovo govorim zbog nedostupnosti mnogih stvari na našem tržištu) slijedi recenzija o njima.




OBLIKOVANJE OBRVA:






Sliku koju vam prilažem pretpostavljam da ste već vidijeli, ali za svaki slučaj da bi post bio potpun dotaći ću je se. U današnje vrijeme se sve više mjerimo prema brojkama i šablonima koje nam nameče modna i kozmetička industrija, pa je sve više ljudi koji se podvrgava raznim estetskim zahvati da bi se uklopilo u tu savršenu kalup figuru. Mislim da je malo ljudi koji se može uklopiti u taj kalup i da ga netrebaju baš slijepo slijediti, kao ni ovu sliku. Pod to podrazumjevam da nemaju baš svi duge obrve (na slici linija F) ili nemaju visok luk (na slici linija E).

Linija A - predstavlja početak obrve (sve dlakice koje se nalaze između obrva poželjno je počutati, ako ne želimo da nam obrve izgledaju sastavljeno :D)
Linija B - predstavlja luk koji u zavisnosti od osobe do osobe može biti niži do viši.
Linija F - kraj obrve koji treba da bude od ivice nosa do kraja oka ( još jednom napominjam da ova linija kod svakog nije ista, ali je uvijek možete docrtati.
Što se tiće linija B i C njih možemo zanemariti.

ALAT ZA ČUPANJE OBRVA:

Pošto sam objasnila na koji način pravilno oblikovati obrve, nastavljam sa alatom i postupkom. Za one koje imaju malo osjetljivije područije oko obrva ili su intolerantni na bol preporučujem da ovaj postupak radite nakon kupanja ili da stavite mlak peškir na lice da bi se pore otvorili i dlačice omekšale. Alat koji koristim za  čupanje i oblikovanje obrva je:

1. pinceta;
2. makazice;
3. češljić za obrve;
4. te uvijek pri ruci imam olovku ili četkicu za obrve radi njihovog ravnog oblika, zbog čega mi je lakše utvrditi početak, luk i kraj obrve.

Druge metode za čupanje obrva su konac i vosak. Obje sam probala, al ne samostalo i jedna i druga su dobre, samo vosak za razliku od konca i pincete skine sve, pa čak i one "nevidljive" dlačice.


KAKO JA OBLIKUJEM OBRVE:











Nadam se da vam se do sad ovo što ste pročitali svidjelo, kao što sam navela u uvodu biće i drugi do o crtanju obrva. Pričaj te mi o svojim obrvama i načinu kako ih oblikujete, te o čemu bi voljeli da vam pišem u narednim postovima?






You may also like

Nema komentara:

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.